Reinventează-Te

BINE AI VENIT!

Pe pagina programelor noastre de reinventare profesională!

Ți-am pregătit o ofertă cuprinzătoare și inovativa, cu care ne propunem să te susținem pe tine și echipa ta să vă dezvoltați capacitățile de a prospera și evolua în mediul de business în schimbare rapidă de astăzi.

De ce noi?

Echipa noastră de training are împreună peste 20.000 de ore de training și workshop livrate. 

Valorile noastre comune, datorită cărora funcționăm ca echipa sunt: dezvoltarea personală, relația cu clienții și calitatea vieții. 

Metodele noastre de training și workshop urmăresc în primul rând schimbarea mentalităților, credințelor și apoi comportamentelor participanților noștrii.

 

+20 000

ore de training și workshop livrate

Valorile noastre

dezvoltarea personală relația cu clienții calitatea vieții

Metodele de training

urmăresc schimbarea mentalităților, credințelor și comportamentelor

Curicula noastră

Diferențe culturale

Vrei să îmbunătățesti comunicarea și colaborarea echipei tale cu oameni și culturi diferite

Trainingul nostru dedicat diferențelor culturale este exact ce aveți nevoie. Trainerii noștri vor ghida echipa prin complexitatea lucrului cu persoane din medii culturale diferite, învățându-i să navigheze prin diferențele de stiluri de comunicare, feedback, time management, decizii,colaborarea și valori. 

Prin exerciții de joc de rol și studii de caz din viața reală, echipa ta va dobândi o apreciere mai profundă a diferențelor culturale și va dezvolta abilitățile de care are nevoie pentru a lucra mai eficient cu colegi din toate mediile. 

Programul nostru nu numai că stimulează productivitatea și colaborarea, dar va promova și incluziunea și diversitatea. 

Public

angajați și manageri

Structura

max 30 de participanți

Educație Financiară

Cauți o modalitate eficientă de a îmbunătăți mentalitatea financiară a angajaților tăi și de le a reduce stresul financiar? Alege trainingul nostru de educație financiară. 

Acest workshop este conceput pentru a-i ajuta pe angajați  să dobândească abilitățile și cunoștințele de care au nevoie pentru a prelua controlul asupra finanțelor personale și pentru a-și atinge obiectivele financiare. 

De la buget și economisire până la investiții și planificarea cheltuielilor importante dintr-un an,acest workshop acoperă toate subiectele cheie pe care angajații tăi trebuie să le cunoască pentru a lua decizii informate cu privire la viitorul lor financiar. 

Printr-un format de învățare interactiv și atractiv, participanții vor pleca acasă cu siguranță mai încrezători și mai împuterniciți în ceea ce privește bunăstarea lor financiară. 

Public

angajați

Structura

max 20 de participanți

Durata

3 ore / sesiune

Team Coaching

Acest program de coaching de echipă este o abordare personalizată și de lungă durata pentru a îmbunătăți performanța unei echipe. Acesta presupune colaborarea cu un coach profesionist care lucrează împreună cu echipa pentru a identifica domeniile de îmbunătățire, pentru a stabili obiective și pentru a stabili un plan de realizare a acestor obiective. Coach-ul oferă îndrumare, sprijin și feedback echipei, ajutând-o să își dezvolte punctele forte, să depășească provocările și să lucreze împreună mai eficient.

Programul nostru de team coaching vor oferi o varietate de beneficii pentru echipa ta. Membrii echipei învață să comunice mai eficient, să colaboreze și să dezvolte relații mai bune între ei. Aceștia devin mai implicați și mai implicați în munca lor, ceea ce duce la creșterea productivității și la îmbunătățirea performanțelor. De asemenea, programul ajută la construirea unei culturi de echipă mai puternice, încurajează inovarea și inspiră un sentiment mai mare de implicare în rândul membrilor echipei.

Public

manageri, coordonatori

Structura

max 20 de participanți

Durata

min 4 luni

Competențe de recrutare

Sistemul de recrutare 3C îți oferă structura și toate instrumentele de care ai nevoie să construiești în compania sau echipa ta cel mai performant proces de recrutare.

Structura programului nostru pentru dezvoltarea competențelor de recrutare este dedicat managerilor și specialiștilor HR care doresc să folosească instrumente și procese de recrutare moderne.

În acest program de patru ore,vei învăța tot ce ai nevoie pentru o recrutare de calitate. De la cum să construiești corect profilul unui job și candidat recrutat. Cum să scrii un anunț de recrutare atractiv și pe ce canale să îl publici pentru a ajunge la candidații potriviți. Ce întrebări să pregătești pentru interviul de angajare. Cum să conduci un interviu de succes. Toate acestea împreună cu ghiduri de interviu gata pregătite și o listă de instrumente moderne în recrutare.

happy at work

Public

manageri, coordonatori, specialisti HR

Structura

max 12 de participanți

Change Management

În cadrul programului nostru, participanții vor învăța despre principiile cheie ale managementului schimbării și cum să aplice aceste principii într-o varietate de situații de afaceri. Ei vor învăța cum să identifice rezistența la schimbare, să înțeleagă psihologia din spatele acesteia și să dezvolte strategii pentru a o depăși. Participanții vor explora, de asemenea, cum să comunice schimbarea în mod eficient, să dezvolte reziliență și să gestioneze impactul pe care schimbarea îl poate avea asupra angajaților.

Materialul este conceput pentru a fi interactiv și captivant, cu activități, discuții de grup și studii de caz din viața reală care permit participanților să aplice ceea ce învață într-un mod practic și semnificativ.

Public

manageri, angajati

Structura

max 20 de participanți

Durata

3 sesiuni de 2 ore

Coaching skills for managers

Coaching-ul este recunoscut ca fiind una dintre cele mai importante abilități pentru managerii moderni, iar programul nostru este modalitatea perfectă de a oferi ocazia de evolutie pentru liderii companiei tale.

În cadrul programului nostru de formare, participanții vor dobândi competențe esențiale, inclusiv abilități de ascultare activă, capacitatea de a pune întrebări puternice, de a insufla încredere și de a oferi feedback constructiv. Aceste competențe le vor permite să comunice mai bine cu colegii si angajații și să-i motiveze, să creeze un mediu de lucru mai productiv și să construiască relații bazate pe o bază de respect.

Programul nostru este foarte personalizat, adaptat la nevoile unice ale fiecărei organizații și la seturile de competențe ale managerilor echipei tale. Folosim o serie de metode interactive de predare, inclusiv exerciții de joc de rol, discuții în grup și scenarii din lumea reală, pentru a oferi o formare care este atât atractivă, cât și eficientă.

Public

manageri, coordonatori

Structura

max 20 de participanți

Value Customer

În lumea de business extrem de competitivă de astăzi, crearea unei culturi centrate pe client este esențială. Cursul nostru Value Customer este perfect pentru companiile care doresc să acorde prioritate nevoilor clienților și să creeze loialitate pe termen lung prin alinierea valorilor interne la cele ale clienților.

În acest program, participanții vor învăța cum modelează valorile așteptările clienților și loialitatea față de o marcă, cum pot valorile să creeze o experiență unică pentru clienți și cum să rezolve conflictele cu clienții, valorile conflictuale și dilemele „etică vs. profit”. Participanții vor dezvolta o mai mare empatie, creativitate și abilități de comunicare pentru a ajuta la implicarea clienților și la crearea unor experiențe unice bazate pe valori.

Prin exerciții interactive, jocuri de rol și discuții de grup, participanții vor învăța tehnici practice pentru a dezvolta o mentalitate centrată pe client, pentru a conduce o comunicare semnificativă cu clienții și pentru a spori loialitatea acestora. 

Public

manageri, angajati in dep. Customer Support/ Customer Care

Structura

max 20 de participanți

Echipa noastră

Raluca Culda

Salut! Sunt Raluca Culda, creatoarea Reinventeaza-te.  Am peste 18 ani de experiență în training și coaching cu antreprenori, manageri din instituții publice și companii multinaționale din România, Europa și Africa.

Am creat un proces de reinventare profesională, care te susțină ajungi în 3 pași la rădăcina provocării pe care o ai în acest moment și îți ofere o direcție clară de acțiune

Promisiunea mea pentru colaborarea noastră este vei obține claritate, curaj și rezultate pe termen lung.

Proud member of

Sergiu Penciu

Salutare. Sunt Sergiu. Acea persoana pe care o vrei alături de tine și de angajații tăi prin modul profesionist în care reușesc sa transmit informația și să înțeleg nevoia persoanei/lor din fata mea. Am peste 20 de ani de experienta in training, vanzari, event management, community management si consultanta de business. 

La toate acestea se adaugă peste 12 ani de antreprenoriat timp în care am construit și dezvoltat mai multe business-uri. Am coordonat și coordonez echipe din mai multe domenii, lucru pe care-l fac și alături de comunitățile cu care lucrez și pe care ori le-am creat ori le coordonez. 

Am certificări in educatie financiara, management, consultanta si sunt Train the Trainers. Nu îți spun aceste lucruri ca sa mă laud ci ca sa aduc si partea teoretică alături de cea practica. 

Sunt licentiat in journalism, cu master in publicitate și doctorat in Inginerie și Management.

Prin miile de ore de training, coordonare echipe și organizare evenimente am dezvoltat un grad ridicat de empatie și de prezenta. Aceste lucruri mă fac sa fiu alături și cu un pas înaintea nevoii tale. Știu sa ascult si sa te susțin în dezvoltarea ta, a business-ului tău si/sau a echipei tale.

Promisiunea mea este ca voi face tot posibilul pentru ca tu și echipa ta sa beneficiati de toate expertiza și experiența mea într-un mod și proces de learning util si placut.

Scroll to Top