Reinventează-Te

Cum să faci o postare eficientă pe linkedin atunci când îți cauți un job nou

Am observat cu toții că LinkedIn a început să fie din ce în ce mai folosit pentru promovarea oportunităților de job și a candidaților disponibili.

Una dintre modalitățile folosite de tot mai mulți candidați pentru a se promova este aceea postare de tip ”please share” pentru a obține un job. Deși mi se pare oportună abordarea, nu pot să nu remarc modalitatea foarte simplistă și de multe ori ineficientă de a scrie aceste postări.

Când lucram în recrutare, pe adresa de office a redacției primeam aproape zilnic e-mailuri din categoria ”Bună ziua, vă rog găsiți CV-ul atașat” fără nici un context referitor la motivul pentru care ne trimite CV-ul sau ce anume dorește.

Așa că vreau să vin în susținerea celor dintre voi care își caută sau își vor caută un job în curând și vreți să folosiți eficient LinkedIn ca modalitate de promovare. Iată mai jos câteva variante prin care poți personaliza cu ușurință textul unei postări prin care să îți promovezi candidatura.

1. ”Salut, Raluca aici. Am decis că această lună va fi una de schimbare profesională pentru mine. Doresc să îmi schimb jobul din domeniul marketing, cu un rol în același domeniu în care să am și responsabilitățile de (x,y,z). Nu caut o companie anume, ci o echipă cu mai mulți colegi, de la care să pot învăța, pentru că în ultimii ani am lucrat independentă majoritatea timpului. Așadar vă sunt recunoascatoare dacă ați promova postarea mea către conexiunile voastre din companiile cu departament de mkting de cel puțin 3 persoane.Locuiesc în Brașov și îmi doresc un job full remote. ”

2.”În atenția rețelei mele de conexiuni din aceasta platformă.Dacă știți o oportunitate profesională din industria IT, sau companii din domeniul IT care sunt în recrutare pentru un Web Developer cu competențe în (x,y,z) cu abilități de coordonare de proiecte mici și cunoștinte de limba germană, vă rog să ne puneți în contact. Sunt în căutarea unui nou job și m-ar ajuta mult un share din partea voastră.”

3.”Poate reușesc prin intermediul vostru. Sunt un candidat cu o experiență de peste 25 de ani în domeniile: vânzări (7 ani),logistică și distribuție (11 ani) iar ultimii 3 ani în domeniul managementului în industria contructiilor. Am lucrat atât în companii romanești cât și internaționale. Cunosc foarte bine programele ERP (x,y,z), vorbesc fluent limba (x,y,z) și cea mai importantă abilitate a mea este că deși sunt trecut de 50 de ani am rămas tânăr la trup și suflet. Așadar caut o companie care să prețuiască și să utilizeze cunoștințele mele la capacitate maximă. Sunt disponibil pentru muncă pe teren, am permis de conducere cat.B. Vă mulțumesc pentru fiecare share al acestei postări.”

Mult succes vă doresc !

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top